A termékek (ahogy az ÁSZF-ben is olvasható) kizárólag magánszemélyeknek kerülnek értékesítésre, kérjük ne adjon meg céges adatokat a rendelése leadásakor!
 

Fizetési módok

Webáruházunkban a STRIPE biztonságos felületén keresztül bankkártyával, vagy utánvéttel tud fizetni. Utánvét esetén készpénzzel és kártyával is fizethet.

A szállítás menete

Csomagjainkat a GLS és az MPL futárszolgálat kézbesíti. A futárszolgálat miután átvette tőlünk csomagját, emailben és SMS-ben is értesíteni fogja a kiszállítás várható időpontjáról.

A futár érkezése előtt telefonon értesíti, ha mégsem éri el ismét felhívja, hogy új időpontot egyeztessenek.

Rendelésének feldolgozása 24 órán belül megtörténik (a délig leadott rendelések jellemzően még aznap), a csomag kiszállítási ideje 2-3 munkanap.

Szállítási díjak

Bankkártyás fizetés esetén GLS házhozszállítással: 1490 Ft.

Bankkártyás fizetés esetén GLS csomagautomatába/csomagpontra: 1390 Ft.

Bankkártyás fizetés esetén MPL házhozszállítással: 3480 Ft. (1990 Ft. alapdíj + 1490 Ft. egyéb logisztikai költség)

Utánvéttel történő kézbesítés díja: + 550 Ft.

Biztonság

A trackiteasy.hu oldalon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk, emiatt oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheti.

Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy nálunk teljes biztonságban használhassa bankkártyáját a vásárláshoz.

Kártyájának adatai hozzánk el sem jutnak, személyes adatait a hackerekkel szemben prémium programmal védjük.

 

Garancia

 

1. Milyen garanciát vállalnak?

100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, ha nem lenne maradéktalanul elégedett küldje vissza a terméket és megtérítjük vásárlása költségeit.

Elállási szándékát maximum a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül jelezze.

Továbbá készülék garanciát is biztosítunk, rendeltetésszerű használat mellett bekövetkezett műszaki probléma esetén azonnali cseregaranciával.


2. Hogyan tudom visszaküldeni?

Vegye fel a kapcsolatot velünk az info@trackiteasy.hu email címen vagy az ügyfélszolgálati telefonszámon és készséggel segítünk.

Kérjük a termék számláját bemutatni, a vásárlását igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki a rendelés során megadott email címre.

Amennyiben vásárlása után 1 munkanappal az e-számlája még mindig nem érkezett meg, valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét, vagy egyéb problémák állhatnak fenn e-mail fiókjával kapcsolatban, ezt elérhetőségeink egyikén szintén jelezze.


3. Kit terhel a visszaküldés költsége?

Termék visszaküldése a saját költségén történik.


4. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 14 munkanapon belül, az Ön által megjelölt bankszámlaszámra a termék vételárát a szállítás díjával együtt visszautaljuk.

A nyomkövető készülékekre saját döntése alapján vásárolt tetszőleges adatcsomag értékét nem áll módunkban megtéríteni.


5. Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie?

A visszaküldött termék nem lehet megrongált, nem rendeltetésszerű használat miatt hibás, ellenkező esetben az Eladó értékcsökkenést számolhat el.


6. Mikor nem tudom visszaküldeni a terméket?

Az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14. napon túl.


7. Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?

Kérjük írjon levelet a info@trackiteasy.hu email címre, vagy hívja az ügyfélszolgálati telefonszámot és készséggel segítünk.

Szükség esetén a vásárlásakor érvényben lévő általános szerződési feltételeket, illetve az elállási nyilatkozat mintát PDF formátumban letöltheti az általános szerződési feltételek oldal alján szereplő vonatkozó linkeken keresztül.

További információk az ÁSZF-ben.